Інформація


У котрій годині заїзд/виїзд?

Реєстрація починається о 14:00. Виїзд о 12:00

Як можна забронювати номер?

По телефону +380322403777 або на сайті готелю, де завжди є гарантія кращої ціни та додаткових послуг (платних та безкоштовних)

Чи є можливість ранкового заїзду/пізнього виїзду?

Так, при наявності вільних номерів. Вартість - 1000 грн.

Як близько готель розташований до пам'яток архітектури, парків, магазинів?

Готель Швейцарський розташований в самому центрі міста, поруч із визначними пам'ятками архітектури і розважальними центрами.

Наші GDS коди

Amadeus - LWOSWI, Galileo - 46606, Sabre - 81936, Worldspan - LWOSI, ODD/Pegasus - ZS LWOSWI.

Що входить у вартість проживання?

У вартість проживання входить сніданок, обслуговування в номерах, 20% знижка в ресторані готелю Валентино, ПДВ, туристичний збір 1% не входить у вартість номеру.

Чи є при готелі парко місця?

Готель Швейцарський має цілодобову парковку, що охороняється. Вартість парко місця - 60 грн.

Чи є доступ до інтернету?

Безкоштовний  Wi-Fi, доступний в номерах.

Чи надають послуги пральні?

Так.

Чи є номери для курців?

Ні. З 16 грудня 2012 року затвердили закон про заборону куріння в громадських місцях і у приміщеннях ресторанного та готельного господарства. У готелі є окремо виведені місця для куріння.

Чи є номери для алергіків?

Так.

Чи є обмін валют?

Обмін валют находиться в 30-ти метрах від готелю

Чи є фітнес-центр у готелі?

Немає. Однак щонайближчий фітнес-центр знаходиться на протилежній вулиці Проспект Шевченка 10. За більш детальною інформацією звертайтесь до адміністраторів готелю.

До якого віку діти можуть проживати безкоштовно?

Діти до 12 років проживають безкоштовно , після 12 років, доплата включно зі сніданком - 600 грн.

Чи є номера з джакузі?

У номері Президентський (Святий Валентин) є велика ванна з джакузі.

Чи є номера для гостей із особливими потребами?

Так, у готелі Швейцарський є номер з особливими потребами.

Чи у готелі Швейцарський цілодобове обслуговування номерів?

Так, готель Швейцарський і ресторан Валентино надає послуги цілодобового обслуговування номерів.

Сніданок входить у вартість номеру?

Так, сніданок (шведський стіл ) входить у вартість номеру.

Чи є сейфи у номерах?

У кожному номері є сейф.

Чи в кожному номері є холодильник?

Так, у всіх номерах є міні-бар.

Чи можна організувати трансфер з аеропорту/вокзалу в готель?

Так, готель Швейцарський надає послуги трансферу, вартість – 300 грн.

Яке місце розташування готелю Швейцарський ?

Ми знаходимося за адресою вул Князя Романа , 20, 79005, м. Львів, Україна.

Чи при готелі є ресторан?

Так. Ресторан італійської та української кухні Валентино - улюблене місце львів’ян. При ресторані на 7-му поверсі є панорамна тераса.

Які години роботи ресторану Валентино?

Щодня. Сніданок: з 07:00 до 11:00. Бізнес-ланч: з 12:00 до 15:00. Вечеря: 18:00 до 23:00.

Які види оплати Ви приймаєте?

Ми приймаємо усі види оплати: кредитні картки (Visa, Master Card, American Express, MAestro), готівку і безготівку.

Які умови анулювання бронювання?

Бронювання може бути анульованим безкоштовно за один день до заїзду. У випадку ануляції менш ніж за один день до заїзду ми залишаємо за собою право зняти штраф у розмірі повної вартості першої ночі проживання.

Чи можна проживати із домашніми тваринами?

Проживання в готелі із тваринами заборонено.

Чи є ігрові майданчики для дітей?

Не забули у Швейцарському і про найменших. Досліджуючи нашу дитячу кімнату, вони зможуть оцінити великий вибір м’яких меблів, іграшок та багато іншого. Cпеціально обладнана дитяча кімната, стане чудовим ігровим майданчиком для них в той час, коли їх батьки будуть насолоджуватись "дорослою" неспішною бесідою за смачним обідом у нашому ресторані.Приємною несподіванкою для них стане спеціально розроблене дитяче меню.

Чи можна організувати в номері шампанське, квіти, цукерки і подарунки?

Так, ми із радістю організуємо свято душі! Зателефонуйте до нас +38 (0) 322 403 777, і ми виконаємо усі Ваші побажання.

Як я можу замовити весілля в готелі Швейцарський?

Ми з великим задоволенням допоможемо спланувати Ваше весілля. Зв'яжіться з нами для отримання додаткової інформації: +38 (0) 322 403 777.

Чи потрібний документ, що засвідчує особу при реєстрації?

При реєстрації нам необхідний Ваш паспорт, або любий інший документ, який засвідчує Вашу особу.