Інформація


У котрій годині заїзд/виїзд?

Реєстрація починається о 14:00. Виїзд о 12:00

Як можна забронювати номер?

По телефону +380322403777 або на сайті готелю, де завжди є гарантія кращої ціни та додаткових послуг (платних та безкоштовних)

Чи є можливість ранкового заїзду/пізнього виїзду?

Так, при наявності вільних номерів. Вартість - 50% від доби проживання.

Як близько готель розташований до пам'яток архітектури, парків, магазинів?

Готель Швейцарський розташований в самому центрі міста, поруч із визначними пам'ятками архітектури і розважальними центрами.

Наші GDS коди

Amadeus - LWOSWI, Galileo - 46606, Sabre - 81936, Worldspan - LWOSI, ODD/Pegasus - ZS LWOSWI.

Що входить у вартість проживання?

У вартість проживання входить сніданок, обслуговування в номерах, 20% знижка в ресторані готелю Валентино, ПДВ, туристичний збір 1% не входить у вартість номеру.

Чи є при готелі парко місця?

Готель Швейцарський має цілодобову парковку, що охороняється. Вартість парко місця - 60 грн.

Чи є доступ до інтернету?

Безкоштовний  Wi-Fi, доступний в номерах.

Чи надають послуги пральні?

Так.

Чи є номери для курців?

Ні. З 16 грудня 2012 року затвердили закон про заборону куріння в громадських місцях і у приміщеннях ресторанного та готельного господарства. У готелі є окремо виведені місця для куріння.

Чи є номери для алергіків?

Так.

Чи є обмін валют?

Обмін валют находиться в 30-ти метрах від готелю

Чи є фітнес-центр у готелі?

Немає. Однак щонайближчий фітнес-центр знаходиться на протилежній вулиці Проспект Шевченка 10. За більш детальною інформацією звертайтесь до адміністраторів готелю.

До якого віку діти можуть проживати безкоштовно?

Діти до 12 років проживають безкоштовно , після 12 років, доплата включно зі сніданком - 600 грн.

Чи є номера з джакузі?

У номері Президентський (Святий Валентин) є велика ванна з джакузі.

Чи є номера для гостей із особливими потребами?

Так, у готелі Швейцарський є номер з особливими потребами.

Чи у готелі Швейцарський цілодобове обслуговування номерів?

Так, готель Швейцарський і ресторан Валентино надає послуги цілодобового обслуговування номерів.

Сніданок входить у вартість номеру?

Так, сніданок (шведський стіл ) входить у вартість номеру.

Чи є сейфи у номерах?

У кожному номері є сейф.

Чи в кожному номері є холодильник?

Так, у всіх номерах є міні-бар.

Чи можна організувати трансфер з аеропорту/вокзалу в готель?

Так, готель Швейцарський надає послуги трансферу, вартість – 300 грн.

Яке місце розташування готелю Швейцарський ?

Ми знаходимося за адресою вул Князя Романа , 20, 79005, м. Львів, Україна.

Чи при готелі є ресторан?

Так. Ресторан італійської та української кухні Валентино - улюблене місце львів’ян. При ресторані на 7-му поверсі є панорамна тераса.

Які години роботи ресторану Валентино?

Щодня. Сніданок: з 07:00 до 11:00. Бізнес-ланч: з 12:00 до 15:00. Вечеря: 18:00 до 23:00.

Які види оплати Ви приймаєте?

Ми приймаємо усі види оплати: кредитні картки (Visa, Master Card, American Express, MAestro), готівку і безготівку.

Які умови анулювання бронювання?

Бронювання може бути анульованим безкоштовно за один день до заїзду. У випадку ануляції менш ніж за один день до заїзду ми залишаємо за собою право зняти штраф у розмірі повної вартості першої ночі проживання.

Чи можна проживати із домашніми тваринами?

Проживання в готелі із тваринами заборонено.

Чи є ігрові майданчики для дітей?

Не забули у Швейцарському і про найменших. Досліджуючи нашу дитячу кімнату, вони зможуть оцінити великий вибір м’яких меблів, іграшок та багато іншого. Cпеціально обладнана дитяча кімната, стане чудовим ігровим майданчиком для них в той час, коли їх батьки будуть насолоджуватись "дорослою" неспішною бесідою за смачним обідом у нашому ресторані.Приємною несподіванкою для них стане спеціально розроблене дитяче меню.

Чи можна організувати в номері шампанське, квіти, цукерки і подарунки?

Так, ми із радістю організуємо свято душі! Зателефонуйте до нас +38 (0) 322 403 777, і ми виконаємо усі Ваші побажання.

Як я можу замовити весілля в готелі Швейцарський?

Ми з великим задоволенням допоможемо спланувати Ваше весілля. Зв'яжіться з нами для отримання додаткової інформації: +38 (0) 322 403 777.

Чи потрібний документ, що засвідчує особу при реєстрації?

При реєстрації нам необхідний Ваш паспорт, або любий інший документ, який засвідчує Вашу особу.

Отримуйте більше!

При бронюванні номеру на нашому сайті або по телефону отримайте трансфер до готелю в подарунок! * Будь ласка, вкажіть деталі Вашого приїзду в коментарях.

Отримуйте більше!

Пропонуємо звернути увагу на наші спеціально-розроблені пропозиції для Вашої подорожі до Львова!